søndag den 5. maj 2019

Hvordan kan ThinkLink og Padlet indgå i casen og i undervisningsningen

Pt bruger jeg Padlet til at lade eleverne på skift skrive et indlæg over en tekst, som vi har arbejdet med. Padletten bruges derefter af eleverne til at huske hvad der har været arbejdet med til eksamen.




ThinkLink/Padlet kunne bruges til at eleverne fælles udarbejdede et ThinkLink/Padlet over deres arbejde med et emne. ThinkLinket kunne så repræsentere alt det fælles arbejde, som kunne danne en vidensbank over et emne. Eleverne kunne vælge om de vil lægge "viden" op som tekst, billeder eller lyd og dermed vill ThinkLink/Padlet bliver multimodal.

Eleverne kunne også i mindre grupper eller enkeltvis bruge ThinkLink/Padlet til deres arbejde med et delemne inden for et overordnet emne. Eleverne kunne derefter besøge hinandens ThinkLink/Padlet og på den måde vidensdele.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Noter til 7. undervisningsgang - evaluering

Indsæt slide om læring og undervisning Undervisning er ikke lig med der sker læring Feed-back fordrer at eleven er aktiv i forhold til e...