Pt bruger jeg Padlet til at lade eleverne på skift skrive et indlæg over en tekst, som vi har arbejdet med. Padletten bruges derefter af eleverne til at huske hvad der har været arbejdet med til eksamen.
ThinkLink/Padlet kunne bruges til at eleverne fælles udarbejdede et ThinkLink/Padlet over deres arbejde med et emne. ThinkLinket kunne så repræsentere alt det fælles arbejde, som kunne danne en vidensbank over et emne. Eleverne kunne vælge om de vil lægge "viden" op som tekst, billeder eller lyd og dermed vill ThinkLink/Padlet bliver multimodal.
Eleverne kunne også i mindre grupper eller enkeltvis bruge ThinkLink/Padlet til deres arbejde med et delemne inden for et overordnet emne. Eleverne kunne derefter besøge hinandens ThinkLink/Padlet og på den måde vidensdele.
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Noter til 7. undervisningsgang - evaluering
Indsæt slide om læring og undervisning Undervisning er ikke lig med der sker læring Feed-back fordrer at eleven er aktiv i forhold til e...
-
hvad undervisningsdifferentiering er, og hvorledes der ud fra Wolfgang Klafkis model kan arbejdes med mange aspekter af differentiering A...
-
Hvad er digital dannelse i EUD? Digital dannelse er forståelse og anvendelse af Web teknologier samt evnen til at analysere både teknologi...
Ingen kommentarer:
Send en kommentar